00:00
00:00
View Profile Jae
I want to talk to you about animation. Message me. We can teach each other animation skills.

29, Male

Animator

Fuck School

Houston, TX

Joined on 4/22/04

Level:
14
Exp Points:
1,964 / 2,180
Exp Rank:
21,562
Vote Power:
5.59 votes
Rank:
Town Watch
Global Rank:
58,477
Blams:
38
Saves:
92
B/P Bonus:
2%
Whistle:
Normal
Trophies:
16
Medals:
153

Watch me animate and shit! 18+ NSFW

Posted by Jae - May 6th, 2012


I am LIVE RIGHT NOW recording for the first week's Cartoon Cyborg animation!

http://livestream.com/jaetheanimator

GOGOGOGOGOGOO

and if u wanna video chat while in the stream, go to HERE 18++


Comments (4)

Oh I thought you'd be doing both at the same time.

You mean both the video chat and stream? I was in the video chat for a long time but nobody came so I just switched to another video chat, lmao; Now I realize how silly that was!

Haha what's up, Tom! I'm streaming again today and I'm in that video chat!

Sorry I missed you bro, I'm a huge fan!

v So did I.

My bad, man! Next time I'll stay in my chat xD... I told Tom what happened below v -- my mistake!

NOW LIVE!!!

i think i caught you saying goodnight xD

Haha damn! Thanks for comin!